Subscribe:

Ads 468x60px

Friday, September 23, 2011

Toshiba WL700


WL 700 Bukan Sekadar Televisyen

KINI televisyen bukan sekadar sumber hiburan dalam kediaman semata-mata. Jika memilih jenis rekaan yang berseni, televisyen turut mencerminkan keperibadian dan tahap prestij pemiliknya.

Syarikat pengeluar barangan elektrik, Toshiba Sales and Services Sdn. Bhd. baru-baru ini melancarkan sebuah televisyen, siri WL700 dengan rekaan yang futuristik hasil kerjasama dengan Jacob Jensen Design.

Jacob Jensen ialah pereka bentuk industri dari Denmark yang mendapat perhatian dunia melalui ilham rekaannya. Dia pernah mengadakan pertunjukan seni secara solo di New York pada tahun 1978.

Rekaannya, bingkai televisyen siri WL700 sangat unik sehingga ia tidak kelihatan dengan sekali pandang, manakala sistem sokongannya berwarna perak menyebabkan bingkai televisyen itu nampak seakan-akan terapung.

Bahan buatan WL700 pada kemasan yang diperbuat daripada logam berkilau memberikan impak gaya dan keanggunan kepada siri model televisyen tersebut.

Dilengkapi teknologi tiga dimensi, kepuasan menonton filem-filem keluaran Hollywood mampu dicapai dengan kualiti gambar yang terbaik.

Resolusi tiga dimensi yang tinggi memberikan paparan imej berdefinisi tinggi sepenuhnya (Full HD), perincian yang jelas dalam gambar dan objek imej yang tajam.

Perisian Intelligent 3D pula memastikan kualiti gambar yang terhasil sentiasa terbaik sama ada ketika menonton filem tiga dimensi atau dua dimensi.

Menggunakan teknologi pemprosesan Meta Brain Premium memastikan siri televisyen WL 700 memberikan imej yang sangat jelas dengan pemeringkatan imej semula jadi, tekstur dan warna.

Bagi sistem bunyi pula, Audyssey EQ membaiki masalah akustik seperti pantulan dan serapan bunyi pada dinding sekali gus memberikan bunyi yang jelas.

0 comments:

Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...