Subscribe:

Ads 468x60px

Monday, September 26, 2011

Keenakan Mocha Almond Fudge


PEMINAT-PEMINAT aiskrim New Zealand Natural mempunyai tiga sebab untuk gembira dengan pengenalan semula Mocha Almond Fudge.

Dengan kombinasi yang kaya dengan coklat dan kopi bagi memberikan rasa mocha diadun pula dengan badam rangup dan kemudian dilengkapkan dengan pusaran ooey gooey fudge di permukaannya yang memberikan rasa sensasi di dalam mulut anda.

Satu ceduk sememangnya tidak mencukupi. New Zealand Natural juga menawarkan Sundae Mocha Almond Fudge. Dihidangkan di dalam mangkuk bersama tofi Inggeris dihiasi pelbagai buah-buahan dan coklat di atasnya.

Kongsi kegembiraan anda menikmatinya bersama keluarga, rakan-rakan atau rasai keenakannya seorang diri!

Tidak puas menikmati kelazatan Mocha Almond Fudge?, Jangan risau kerana anda boleh juga menikmati keenakan Mocha Almond Fudge Miraka Shake melalui straw.

Ya, anda tidak salah membaca. Aiskrim Mocha Almond Fudge dicampur dengan biskut oreo dan susu penuh krim dikisar bersama bagi memberikan rasa yang sempurna.

Sundae Mocha Almond Fudge dijual pada harga RM20.90 dan Miraka Fudge Almond Mocha Shake dijual pada RM16.90.

Pemanis mulut itu boleh didapati pada masa yang terhad sahaja iaitu sehingga 2 Oktober ini di semua cawangan New Zealand Natural kecuali di IPC Shopping Center dan Queensbay Mall, Pulau Pinang.

0 comments:

Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...